صفحه نخست    جستجو   سوپرمارکت   پودر قهوه، شكلات و كاكائو   قهوه   دان قهوه مدل Krönung crema بسته 1 کیلوگرمی جاکوبز JACOBS
دان قهوه مدل Krönung crema بسته 1 کیلوگرمی جاکوبز JACOBS

دان قهوه مدل Krönung crema بسته 1 کیلوگرمی جاکوبز JACOBS

دسته بندی: قهوهبرند: جاکوبز

 تعداد
۱
 قیمت
۵۹۹,۰۰۰ تومان
دانه های قهوه Jacobs Krönung crema یک کرم کلاسیک ظریف و خوشمزه را برای یک فنجان قهوه تازه ارائه می دهد و طعم متعادل و ملایمی دارد.
مشخصه دان قهوه Jacobs Krönung Crema انواع قهوه هایی است که از آمریکای جنوبی و آسیای چند وجهی با دقت انتخاب شده است و به آرامی در کوره های طبخ رست می شوند.
با این قهوه Jacobs Krönung Crema طعمی خوب و معطر را تجربه می کنید که با اسیدیته سبک مطبوعی ترکیب می شود. دانه های قهوه Jacobs به طور ایده آل برای تهیه در دستگاه های قهوه کاملا اتوماتیک مناسب هستند. بعد از چرخ شدن دانه های قهوه ، می توان از این قهوه در دستگاه های پورتافیلتر ، پرس فرانسه یا سازندگان اسپرسو نیز استفاده کرد.
این قهوه ترکیبی از دانه‌های قهوه آسیایی و آمریکای جنوبی که با آرامش به روش سنتی جاکوبز بو داده شده است. قهوه مدل کرونانگ KRONUNG (تاج گذاری) کرما یک قهوه خوش طعم و معطر با اسیدیته ضعیف به ارمغان است. که در روش اسپرسو از کرمای خوب و اشتهاآور برخوردار است.
شما می‌توانید از دانه قهوه جاکوبز کرونانگ کرما برای دم کردن انواع قهوه اسپرسو، موکاپات ، قهوه ساز فرانسه ، فرنچ پرس و … استفاده کنید.

درباره جاکوبز آلمان
JACOBS که تلفظ درست آن جیکوبز است، یک برند بزرگ تولید کننده قهوه در آلمان است، که توسط Johan Jacobs یوهان جیکوبز در سال ۱۸۹۵ ایجاد شد، یوهان در سال ۱۸۹۵ کار خود را با افتتاح یک کافی شاپ ویژه در برمن آغاز کرد.و بعد از گذشت سالها امروزه یکی از قدرتمند ترین تولید کنندگان قهوه ، انواع قهوه فوری، کپسول و … در آلمان تبدیل شده است. که محصولات آن به کشورهای مختلف از جمله ایران صادر می‌شود.

ویژگی ها:
پاکت سوپاپ دار حاوی 1 کیلوگرم دانه قهوه
خوش طعم و معطر
اسیدیته ضعیف
کرما خوب و اشتها آور
ترکیبی از قهوه آسیایی و آمریکای جنوبی
محصول شرکت جاکوبز آلمان
 هیچ موردی یافت نشد
  امتیاز کاربران به:

دان قهوه مدل Krönung crema بسته 1 کیلوگرمی جاکوبز JACOBS

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط